مرجع کامل مقالات لباسشویی

ساخت وبلاگ

نمایندگی لباسشویی سینجر در مشهد بخریم؟ هنگام خرید چه نکاتی را می بایست رعایت کنیم؟ سرمایه گذاری بر روی ماشین لباسشویی خوب مشخصاً عمل آسانی نیست به خصوص با توجه به تنوع های بسیار زیاد تشکیل داد کنندگانی که امروز در بازار وجود دارند. میان بعد ها فراتر، مانند دامنه ی قیمت ها، شما باید به عوامل اصلی تر و گوناگون دیگری برای انتخاب یک ماشین لباسشویی خوب برای منزل، دفتر کار یا آپارتمان خود، اعتنا فرمائید.

در این نصیب از نمناک به تحلیل ملاک های مهم هنگام خرید ماشین لباسشویی خوا‌هیم پرداخت تا هنگام این خرید مهم اطلاعات مورد نیاز را داشته باشید.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی
ماشین های لباسشویی درب از بالا و درب از جلو

درین نوع ماشین لباسشویی ، در نصیب بالایی دستگاه درب ورود خروج لباس قراردارد و کلیدهای کنترل معمولا روی پنل بالایی قرار دارند.

نوع HE ماشین های لباسشویی درب از بالا ،بازدهی بالا دارند و فاقد هم زن بوده و برای چرخاندن خرقه ها از حرکت دهنده به کارگیری می کنند. فایده این لباسشویی ها این می‌باشد که برای ورود و خروج جامه نیاز به خم شدن ندارید و برای افراد پیر بهتر هست.

درصورتی که از مدل های بازدهی بالا تهیه و تنظیم فرمایید نسبت به مدل های دارای هم زن آب و انرژی کمتری مصرف می‌شود البته این مدل ها به پودرهای رخت شویی مخصوص نیاز دارند.ماشین های لباسشویی درب از جلو نسبت به مدل های درب از بالا لباس بیشتری را با مصرف انرژی کمتری شستشو می کند. کلیدهای در اختیار گرفتن این مدل ها در جلوی دستگاه جای‌دارد و این نوع ماشین لباسشویی ها بدون همزن می‌باشند.

 

دانستنی های خرید ماشین لباسشویی
تسمه ای یا فارغ از تسمه

بعضی ماشین های لباسشویی که قیمت بالاتری دارا‌هستند فاقد تسمه میباشند. در‌این ماشین لباسشویی ها موتور درپشت قرار می گیرد وبدون تسمه گوشه و کنار را به گردش در می اورد. لرزش و ایجاد کرد سروصدای کمتراز مزایای ماشین های لباسشویی سوای تسمه است.

مدل های بدون تسمه از دید مصرف انرژی بهینه تر فعالیت می کنند.اقتدار موتور در این نوع ماشین لباسشویی ها بیشتر می باشد. اماموتوراین نوع ماشین ها به ضربه و تغییرات ولتاژ حساسیت بالایی دارد.

در ماشینهای لباسشویی تسمه ای همهمه و لرزش های دستگاه بسیار زیاد است . در صورت پر کردن زیاد ماشین لباسشویی سوای تسمه ، دستگاه تشخیص داده و شستشو را آغاز نخواهد کرداما دستگاه تسمه ای قدرتمند به اجرا چنین تشخیصی نیست.

نکات خرید ماشین لباسشویی
اول؛ مورد های اندازه و بار گذاری

این آیتم شاید مشخص و معلوم باشد، اما خریدن یک ماشین لباسشویی که اندازه مناسبی برای اشغال کردن یک گوشه و کنار، ایده خیر و خوبی نیست. فضای مورد نظر را به توجه اندازه بگیرید، همچنین دقت ویژه ای به طول و عرض داشته باشید.

بیشتر ماشین های لباسشویی حداقل 59 سانتیمتر عرض و 85 سانتیمتر طول دارا‌هستند. حدود یک سانتیمتر یا بیشتر نیز برای احتمال به هر طول و عرض بیفزایید یا اینکه ماشین لباسشویی را در محلی در نظر بگیرید که با بقیه اشیای آشپزخانه کاری نداشته باشد.

عمق ماشین (اینکه چه مقدار از آن چسبیده هست) نیز اصلی هست. اما اهمیتش کمتر از آن دو مقیاسی که گفتیم هست. از جمله، افراد دارای آشپزخانه تنگ و باریک یا فضای گوشه مانند، شاید متوجه شوند که نمی توانند در ماشین لباسشویی را بی نقص باز کنند در صورتیکه آحاد ماشین در فضای در دسترس قرار بگیرد.

دوم؛ ظرفیت

با تمرکز به کلمه ی اندازه فضای درون ماشین، ظرفیت مهم ترین برهان بعدی می باشد که ملاحظه می شود.در بریتانیا، افراد معمولا تمایل به ظرفیت 5 تا 12 کیلوگرم دارند که ولی به میزان لباس های بی آبی برمیگردد که مناسب ماشین می‌باشد و به صورت مناسبی طی تنطیمات استاندارد نخ شسته می گردد.

توجه داشته باشید که تنظیمات دارای ارتباط به نخ در همین مقاله یاد گردیده‌است.نرم افزار های متفاوت شستشو با تمرکز به اندازه ای که دارا هستند طراحی می گردد.

اکثر ماشین های لباسشویی بریتانیا ظرفیت 7 کیلویی دارند و به صورت میانگین برای محافظت در منزل طراحی شده اند. این بدان معناست که از جمله شستشوی لباس های نخی در بهترین شرایط حداکثر حدود 3/5 کیلوگرم کا می کند.

سوم؛ اپ ها

برنامه های استاندارد شامل نخ، پشم و دیگر تنظیمات حساس مانند الیاف ترکیبی یا شستن سریع میشود.همواره یک دکمه قبل از شستشو یا شستشوی اضافی و چرخش دورانی غیر وابسته از ویژگی های مشترک بیشتر ماشین لباسشویی هاست.

همچنین موارد دیگری همچون تنظیمات خرقه خردسال ها و اپ رنگ های خاص نیز در دیگر ماشین های لباسشویی وجود دارد.

اکثر ماشین های مدرن به کاربر اجازه می دهند تا دمای دلخواه شستشو را خود انتخاب کنند که از حدود 15 درجه سانتیگراد تا 90 رتبه سانتیگراد درجه بندی شده است.

چهارم؛ سرعت چرخش

نکته مرتبط در این زمینه اینکه عقاید درباره سرعت چرخش بسیار مختلف می‌باشند. بعضی بیشتر سرعت ممکن را دوست دارا هستند به این دلیل که زمان خشک کردن را کاهش می دهد، بعضا دیگر نیز سرعت پایین و خشکشویی پاک را با جای چین و چروک و سرعت بالا ترجیح می دهند.

سرعت بیشتر چرخش، ماشین را به صدا در می‌آورد و چه کسی از این لحظه ترسیده می‌باشد که حرکت خوردن های ماشین به قدری بالا می رود که صدایی شبیه جنبش میل کردن آحاد طبقه ایجاد میگردد!؟

سرعت استاندارد ماشین چیزی فی مابین 800 تا 1200 بدور در دقیقه هست. هرچند سرعتی نظیر 1800 دور در دقیقه نیز وجود دارااست و 1400 بدور در دقیقه معمولی تر می باشد. سرعت بیشتر چرخش آب بیشتری را از لباس ها می گیرد.

 

خرید ماشین لباسشویی خوب و به صرفه
در زمان خرید ماشین لباسشویی به چه چیزی دقت کنیم؟
پنجم؛ سود وری انرژی

این واژه و کلمه به کمیتی مربوط است که شاخص بهره وری انرژی نامیده میگردد. که این اندازه، در واقع مقدار الکتریسیته ای هست که ماشین به صورت سالانه مصرف می کند. که مشتمل بر هر گونه مصرف انرژی در حین بدون صدا و فراهم بودن می گردد.

همه ماشین ها بایستی شاخص سود وری انرژی 68 یا کمتری داشته باشد. ماشین های +++A باید شاخص بهره وری انرژی 46 داشته باشد.

گزینه +++A باید بیشترین فایده وری انرژی باشد و کمترین مقدار آب را مصرف کندو علاوه بر آن ارزانترین نیز باشد، انا به آن معنا نیست که این ها بهترین ماشین های لباسشویی می‌باشند. به قیمت اضافی مواد شستشو، تکرار شستشوها اعتنا فرمائید و یک ماشین لباسشویی بهره ورتر همگی این هزینه ها را کاهش خواهد داد.

اندازه فضا تاثیر بیشتری را بر هزینه های ماشین خواهد گذاشت و اجازه ی شستشوی بیشتری را در هر چرخش می دهد پس به این مسئله اول از کلیه توجه نمایید.

برچسبی که بر روی ماشین میزنند مشمول اطلاعات زیر می‌باشد:

واحد سنجش مصرف آب در هر چرخش به ازای لیتر
کوشش چرخش خشکشویی
میزان شستن و سرعت چرخش ماشین در هر دسیبل
ششم؛ انضمام

این نوع برای افرادی آشپزخانه زیبا و مناسب دارا هستند خوب است که اکثر ما نیز به آن توجهی نداریم.ماشین های لباسشویی یکپارچه و غیر قابل انتقال برای قرارگرفتن مناسب در کابینت ها طراحی شده اند برخی از این ماشین ها نیز دریچه بزرگی دارند که به در اصلی کابینت وصل است در حالیکه دیگر ماشین ها بسیار پاک تر و تروتمیز تر از دیگر ماشین ها می باشند.

ولی هیچ ماشینی در قیاس با ماشین لباس شویی های استاندارد در دسترس وجود ندارد، پس با جدیت درخوری بدین موضوع بپردازید. با دقت به درب دوم ماشین های یک پارچه، از همتایان استاندارد خود صدای کمتری دارا‌هستند البته می توانند قیمت بیشتری جهت نصب داشته باشند.

هفتم؛ نصب و برداشت

یک نکته اینکه بیشتر خرده فروشان خدمات نصب را سفارش می دهند، که از چرخاندن ماشین گرفته تا لوله کشی کردن آن در محل نصب را دربرگیرنده می‌گردد، البته قیمت جابه جایی و نصب آن درباره‌ی هر ماشینی متعدد می باشد.

نصب کردن آن به صورت مستقلی هزینه دارااست و هزینه آن به اقداماتی که بایستی برای آن صورت بخشید بستگی دارااست. که حدود آن از یک نصب معمولی تا مستقل کردن ماشین های قدیمی و حوزه‌ لوله کشی که باید ماشین به آنجا منتقل شود، متفاوت می باشد.

هشتم؛ ضمانت نامه

بیشتر ساخت‌و‌ساز کنندگان ماشین را از تاریخ فروش به برهه زمانی 1سال ضمانت می کنند در حالیکه بعضی از آنها از یک تا پنج سال نیز ضمانت می کنند. هر دوی اینها هزینه های تعمیر و جابه جایی را پوشش میدهند. گارانتی ها همانطور که مورد انتظار می‌باشد و از آن جا که رایگان است، بسیار گرانبها هستند. هرچند ضمانت نامه ها اکثرا محل نقص‌ میباشند.

مخصوصا در مدل های ارزان، که یک ضمانت نامه قادر است هزینه ای به اندازه خود ماشین در بر داشته باشد.

کسانی که با یک کارت اعتباری هزینه را پرداخت می کنند صلاحیت بیشتری ب ای پوشش های گارانتی دارند.

هر هر کس موقعیت خوبی برای خرید یک سری لوازن خانگی به صورت یکباره داشته باشد باید از آسودگی خیال و خاطر در گارانتی بهره مند باشد.

البته برای کسانی که یک خرید دارند، می بایست در خاطر داشته باشند حقوق مصرف کننده طبق قانون فعالیت سال 1979 میباشد.

\" اگر ماشین طی شش ماه بعداز خرید معیوب بود و علتش آسیب های تصادفی نبود، طبق بگیرند و نصب کننده می بایست اثبات کند هنگامی که این ماشین فروخته شد هیچ عیبی نداشته می‌باشد.\"

علاوه بر آن، دستمزد مصرف کننده در اسکاتلند 5 سال و در بقیه نواحی بریتانیا 6 سال می‌باشد.

ساخت و ساز کنندگان و نصب کنندگان هزینه هر موردی را به هر صورتی که مورد به کارگیری قرار گرفته هست را حساب می کنند.

نهم؛ طول عمر

انجمن کسب و کار می گوید که این فکر خطا می‌باشد که اسباب و اثاث خانگی عمری کمتر تر 1 سال دارند. در ازای، توضیح می‌دهند که تمامی محصولات با یک عمر حداقلی تا خراب شدن طراحی شده اند. تولیدها ارزان تر شانس عمر کمتری در توا‌ن 600 ساعت دارا هستند در حالیکه تولید ها با کیفیت بالاتر و گرانتر شاخص عمر بیش از روستا هزار ساعت دارا هستند.

البته اگر ما بر روی به کار گیری به مدت سالهای زیاد سماجت کنیم، شاخص عمر اقرار می کند که آن به طور معدل به سه سال در دهه ی قبلی کاهش پیدا کرده هست.

دهم؛ تعمیرات

شکی نیست که تورم سبب ارتقا ارزش می‌شود ولی حقیقتی که وجود داراست این هست که مغایر باورهای پر طرفدار، هنوز خرید یک ماشین تعمیر شده از جدید آن ارزان تر است. هم چنین آنطور که در نمناک اشاره کرده ایم به معایب بالای جابه جایی ماشین دقت داشته باشید، حدود نیمی از این معایب سود مشکلات جابه جایی و استفاده غلط می‌باشد مثلا قادر نبودن یک ماشین به آبکشی احتمالا به علت پیچ خوردگی لوله های آن می باشد.

درصورتی که ماشین هنوز تحت گارانتی هست، هزینه ی همگی اجزای آن به جز مورد صدمات تصادفی، پوشش داده گردد و همچنین شامل هزینه های تماس گرفتن و نیروی کار نیز خواهد شد.

غیر از گارانتی، اکثر اوقات تا به الان مقرون با صرفه هست که نخست نگاهی به ماشین بیندازید سپس شروع به جابجایی یا نصبش کنید.

نکاتی مهم در رابطه با خرید ماشین لباسشویی
برچسب سطح انرژی را نظارت کنید

بیشتر برچسب لباسشویی های خوب سطح 4 یا پنج می باشد، سطح 5 بیشترین سطحی می‌باشد که یک ماشین لباسشویی قادر است داشته باشد. این بدان معناست که این سطح از بهره وری حداقل 25٪ مصرف الکتریسیته و آب را کاهش می‌دهد.

تست سطح لرزش و صدا

ساکت ترین ماشین ها اغلب با فناوری موتور مستقیم تجهیز شده اند، که به معنای کاهش لرزش قسمت های غیر ضروری ماشین می باشد.

مواد گوشه و کنار داخلی ماشین

این قسمت از ماشین قادر است از پلاستیک، استیل یا سرامیک که اولی از دیگر ارزان تر هست. فضا پلاستیکی از سرامیک دوام بیشتری دارد. نوع استیلی بهترین نوع میباشد که دوام بیشتری نسبت به سایرین دارد و سرعت چرخش زیادی دارد. استیل خوب عطر نمی گیرد و دچار رنگ پریدگی نیز نخواهد شد.

تنظیمات شستشو

بیشتر ماشین ها اپ از پیش تعیین شده شستشو دارد مانند شستشوی ظریف

 

خرید ماشین لباسشویی با توجه به نرم افزار های شستشوی آن
خرید ماشین لباسشویی با دقت به نیاز
ریش ریش شدن

این ویژگی به صورت اتومات بهترین شرایط را با دقت به محصول لباس ها انتخاب می کند. این خاصیت وزن خشکشویی را شناسایی می کند و معین می کند که چه مقدار آب، مواد شستشو و فرصت برای تمیز کردن نیاز می‌باشد. پس نیازی نیست که تنظیمات را ویرایش نمائید.

در اختیار گرفتن دمایی

درصورتی که ماشین لباسشویی سیستم گرماده داخلی داشته باشد این ویژگی به تهیه و تنظیم ولی کمک خواهد کرد.

نمایشگر دیجیتال

ماشین لباسشویی های جدید مجهز به نمایشگر دیجیتال و تنظیمات مختلف میباشند و در آنها به دلیل تعدد تنظیمات قابلیت خطا وجود ندارد؛ زیرا دستگاه انتخاب های ممکن را محدود می کند.

سرعت گردش خشک کن

قدرت خشک کردن لباس تخت گاز گردش یا دور در دقیقه ی دستگاه و نوع خرقه و میزان خیسی آن بستگی دارااست.

بخار

دستگاه های پیشرفته و گران قیمت مجهز به این ویژگی، می‌باشند . قرار به دست آوردن البسه ها در معرض بخار باعث از در بین رفتن لکه ها و بوهای احتمالی از لباس شود.

اتصال وای فای

با به کار گیری از این قابلیت و امکان خواهید توانست به یاری سایر تولید ها مجهز به اینترنت شی ها لباسشویی خود را در اختیار گرفتن فرمایید .

تعدادی از قابلیت و امکان های جزئی ماشین های لباسشویی
در احترام به درخواست یکی از کاربران از نمناک مناسب دانستیم تا درین نصیب نگاهی کلی داشته باشیم به اپلیکیشن های شستشوی لباسشویی های کل اتوماتیک و .. که شامل:

شست شوی دستی

موقعیت شستشوی دستی برای پارچه های لطیف، لباس شنا مناسب می‌باشد و این شرایط شست شو با دست را همسان سازی می کند پس از به کار گیری از این شرایط لباس ها را به شیوه سنتی و با آویختن تحت آفتاب خشک فرمائید.

شستشوی سریع (Quick wash)

در مواقعی که عجله دارید با فعال کردن این گزینه فرآیند شستشو و حشک کردن خرقه را سریعتر کنید.

چرخش مضاعف (Extended spin)

با چرخش بیشتر سبب ساز خروج آب از خرقه هایی مانند حوله ها و جامه های پشمی که آب زیادی به خود جذب می کنند می گردد.

آب کشی اضافه (Extra Rinse)

در هنگامی که بیش تر از حد از شوینده ها به کارگیری کرده اید مورد آب کشی مجدد، لباس ها را دوباره آبکشی و منزه می کند.

شرایط لکه بر (Stain removal)

با انتخاب این وضعیت میتوانید لباس ها را قبل از شستشو خیس دهید . این شیوه باعث از فی مابین رفتن لکه می گردد.

تنظیمات سفارشی یا دلخواه (Favorite or custom settings)

در صورتی‌که آنالیز تنظیمات برایتان در هر بار استعمال از ماشین و برای هر لباسی دشوار می‌باشد ، می توانید یک سری حالت دلخواه برای خود در نظر بگیرید .

تشخیص خودکار سطح آب (Automatic water levels)

تشخیص اتومات آب موجود در گوشه و کنار برای صرفه جویی در مصرف آب بسیار مناسب می باشد. بعضی ماشین ها دارای حسگرند و مبتنی بر میزان مالامال بودن مخزن، سطح آب را تنظیم می کنند.

اصول بهداشتی (Sanitation)

استفاده از این گزینه هنگام شستشو سبب ساز حذف موارد آلرژی زا و باکتری ها میگردد.

 

خرید ماشین لباسشویی با تمرکز به قابلیت های آن
خرید کدام ماشین لباسشویی برای من مناسبتر است؟
بازکننده ی چروک (Wrinkle release or refresh)

با گزینش این مورد میتوانید چروک های جامه را که در زمان شستشو به وجود آمده اند از در میان ببرید.

چرخش مضاعف (Extended tumble)

با فعال کردن این گزینه در شرایطی‌که جامه تان قبل از شستشو چروکیده باشد با چندین چرخش اضافه چروک های آن باز خواهند شد.

شستشوی با تأخیر (Delay wash)

با تعیین شستشوی با تأخیر ب شروع شستشو را در میان 6 تا 36 ساعت به تعویق بیندازید تا مثلا بعد از رجوع از محل کار لباس ها شسته و خشک شده باشند . درصورتی که از این امکان استعمال نکنید و قبل از رفتن به سرکار ماشین را روشن و لباس ها را بشویید و جامه ها بازه زیادی به صورت مرطوب داخل دستگاه بمانند رایحه می‌گیرند.

شستشوی اسلامی

بعضا از ماشین لباسشویی برای شستشو و آبکشی اسلامی نرم افزار ی خاصی دارا‌هستند که برای افرادی که بدین موضوع اهمیت می‌دهند تعبیه شده می‌باشد.

کدام ماشین لباسشویی برای نیازهای شما مناسب هست؟
نیمه اتومات یا تمام اتوماتیک؟

نیمه اتومات

این ماشین های لباسشویی دو گوشه و کنار دارد، یکی برای شستشو و دیگری برای خشک کردن. پس شما نیاز به شیفت بندی لباس ها دارید.

خشک کننده لباس ها

اگر شما فضای کافی برای خشک کردن بوسیله اتو کردن ندارید یا اینکه در فضای مرطوب زندگی میکنید، یک خشک کننده لباس یک خرید عالی هست. گرچه یک ماشین لباسشویی آب اضافی را می گیرد، سود خشک کن این می باشد که هوای در اکنون چرخش در‌این فضا را گرم می کند و رطوبت را به کلی تبخیر می کند و در نهایت لباس ها فورا خشک میگردند. یک خشک کن که سنسور رطوبت دارااست از دیگر بهتر هست.

مرجع کامل مقالات لباسشویی...
ما را در سایت مرجع کامل مقالات لباسشویی دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی لباسشویی سینجر در مشهد, نویسنده : محقق lebasshoisinjer بازدید : 207 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ساعت: 20:02